Preskoči na glavno vsebino

Prikazano

Can you get your splits in 30 days?

We all have different goals in life as dancers and as people. For many dancers, especially female, and active people in general, split is one of those goals. Some people just "have it", usually because they were training for it as kids and never really "lost" it. For others, it's a milestone that is really not that practical (well, there is a potential for impressive pictures :P) but just seem to be something that many of us want.

I won't dive a lot into why we want splits. Some people go for handstands, others want cartwheels, a 100 pushups or three minute planks. I am definitely in the "splits" section. Front splits, that is.

Intro - my splits history
Getting back into my front splits was my "lockdown" challenge during coronavirus pandemics. I had time, I didn't move as much as usual, so this seemed like a good thing to keep me moving.
I was never super flexible. As a kid, I don't really remember if I could do a split or not. Anywa…

Kako se pripraviti na salsa kongres


Ta teden se s svojo plesno salsa skupino Saoco odpravljam nastopat in učit na enega največjih evropskih salsa kongresov, Berlin Salsacongress. Zato tokrat zapis o tem, kako se v dneh pred dogodkom pripraviti na salsa, bachata, kizomba ali kakršen koli drug plesni vikend. 

1. Pripravite svoje telo 

Plesni vikend pomeni velik stres za telo. Potovanje, vprašljiva kakovost hrane in rednost obrokov in predvsem – premalo spanja. Veliko premalo. Zato v dneh pred kongresom še posebej popazite nase – kakovostno spite in jejte, uživajte sadje in se poskusite izogniti stresu. Če je le mogoče, si že pred odhodom na kongres vzemite kak dan dopusta ali pa pripotujte na lokacijo kak dan prej in se počasi uvajajte. Priporočam tudi, da v dneh pred kongresom ne pozabite na telesno vadbo. Vadite, raztezajte se in podobno. Da ne boste prešli dobesedno čez noč iz celodnevnega sedenja v celodnevno plesanje in vas bo potem (pre)hitro ustavila bolečina.
 

2. Podprite imunski sistem

Nenaspanost, manj kakovostna hrana, klima v dvoranah v kombinaciji s potenjem, velika množica ljudi v malih, zaprtih prostorih, veliko fizičnih stikov … čudovito okolje za širjenje prehladov in podobnih obolenj. Zato morda velja razmisliti, da podprete svoje zdravje tudi s kakšnimi prehranskimi dodatki. In še enkrat – čim več spanca in kakovostne hrane. 

3. Preverite urnik in dogajanje 

Priporočam, da že nekaj dni pred kongresom pogledate urnik delavnic in ostalega dogajanja. Tako boste imeli vsaj približno občutek, kaj vse morate spakirati – koliko švic majic, koliko outfitov za ples, seveda poglejte tudi vremensko napoved in ustrezno spakirajte dežni plašč in/ali dežnik, če je to potrebno. Če se obeta zabava v hotelskem bazenu, vzemite kopalke. Če se obeta decembrski ples na odprtem trgu, imejte s seboj kapo in rokavice. Škoda, da bi se morali čemu odreči samo zato, ker niste vedeli, da se sploh dogaja.

Še to: obvezno preverite, če je na zabavah kak dress code. Seveda se lahko zavestno odločite, da vas dress code ne briga, a včasih je vseeno nerodno, če je recimo »white party«, vi pa imate s sabo same temne outfite.

 
4. Postavite prioritete

Vprašajte se, zakaj greste na kongres? Vas najbolj zanima novo znanje, iščete navdih za nadaljnji razvoj ali pa se predvsem želite družiti? Če boste vedeli, kaj vas najbolj zanima, se boste lažje odločili med še eno delavnico ali urico spanca pred showi. Ali o odhodu domov z zabave ob 3. uri zjutraj, recimo.

Če ne boste vedeli, kaj vam je pomembno, se lahko zgodi, da boste poskušali stlačiti v svoje dneve čisto vse in vas bo »zmanjkalo« še pred koncem vikenda. In saj veste, kaj pravijo, nedeljske večerne zabave so običajno najboljše. ;)

5. Dajte na stran kak dodaten evro

Vem, da je lahko pot na salsa kongres za marsikoga precejšen finančni zalogaj. Pa vendarle, če je le mogoče, imejte rezerviranega nekaj dodatnega »budgeta«. Kongresi so namreč čudovita priložnost, da kupite nove plesne čevlje ali plesna oblačila. Računajte na to vnaprej, da ne boste rabili izbirati med sendviči do konca vikenda in čudovito novo »plesno opremo«.

6. Pripravite prigrizke 

Ko potujem sama, imam običajno v prtljagi vedno kake majhne, priročne, zdrave prigrizke. Raje jih kupim že doma, da nimam potem v tujini še dela z iskanjem trgovin z zdravimi artikli. Razni oreški, sadne ploščice in čokolada vas lahko rešijo v trenutku, ko vam zmanjka energije na delavnicah ali zabavah.

Medtem ko je voda večinoma vedno dostopna, je pri hrani drugače – nekateri kongresi jo ponujajo, drugi ne. Tako da če niste prepričani, se raje oborožite, da vas lakota ne pokosi v najmanj primernem trenutku. 


7. Preverite vstopnice in vse pogoje 

V dneh pred kongresom preverite, ali imate vstopnico in ali jo morate slučajno natisniti, naložiti na telefon in podobno. Preverite tudi, ali potrebujete ob dvigu karte osebni dokument (običajno ga). Škoda je namreč, da pridete na petkovo zabavo in se morate vračati do hotela, ker s sabo nimate dokumenta. 

8. Spakirajte nujne stvari 

Od oblačil in seveda kopalniških potrebščin, za plesni vikend priporočam še:
  • plesni čevlji (za plesalke s peto in brez nje)
  • spalna maska in čepki za ušesa (da boste lahko spali, ne glede na okoliščine)
  • osnovna zdravila (protibolečinske tablete, kakšno tableto za primer prebavnih in želodčnih težav, obliži za morebitne žulje itd.)
  • šivalni pribor (lažje je zašiti manjšo luknjo kot iskati nov outfit)
  • napravo za snemanje delavnic (lahko telefon – če da, se prepričajte, da boste imeli dovolj spominskega prostora in baterije)
  • vlažni robčki (za osvežitev med delavnicami in zabavami)
  • razkužilo za roke (ni slaba ideja, da jih vsake toliko razkužite, če ne pa vsaj skočite na WC in jih umijete).
Ko prispete na kongres, vam tako ostane le še, da – uživate. Kateri je vaš naslednji kongres?

Komentarji

Priljubljene objave