Preskoči na glavno vsebino

Prikazano

Magna Gopal Spin Technique 1 review

Coronavirus pandemics gave us all a bit more time to try out different things that are available out there online. I personally tried a ton (!!!) of things and it might be valuable to some of you to hear my personal review if you are looking for good programes or trying to decide if you should go for something specific.
So the first thing I'm reviewing is Magna Gopal's Mpowered Spin Technique 1 (for Men and Women). You can find the course here. You can choose between "on1" and "on2" version - however I believe this will only matter at the very end. Anyway, I got the "on2" version.
Also available is the course with live coaching, which I didn't try, so I cannot comment on that.

The regular price of the course when I was buying it was 149 US dollars, but it was reduced to 50 US dollars (plus tax) to support dancers due to coronavirus. I paid for the course myself.
I decided to try out this course because as a teacher I am always looking for ways to …

Vaje za artikulirana stopala

Nadzor nad stopali je za dober ples nujen. Pomaga nam pri hitrosti, stabilnosti in sami estetiki plesa. Spodaj boste našli tri vaje, ki lahko "zbudijo" vaša stopala, okrepijo njihovo moč ter predvsem močno izboljšajo  vaš nadzor nad njimi ter posledično njihovo artikulacijo.

1. Menjavanje palec - drugi prsti


Pri tej vaji najprej od tal dvignete palce, medtem ko ostali prsti ostanejo na tleh. Nato zamenjate - dvignete ostale prste, medtem ko so palci na tleh. S to vajo krepite nadzor nad različnimi majhnimi mišicami v stopalu. Če je vaja sprva pretežka, si lahko pomagate s tem, da z rokami fizično dvignete ali na tla potisnete posamične prste.

2. "Igranje klavirja"


Nadgradnja prejšnje vaje. Tokrat dvigujete vsak prst posebej in vsakega posebej tudi odlagate na tla. Pazite, da pri tem teža ostane na notranjem delu stopala. Začnite zelo počasi, pomagajte si z rokami. Kmalu bo postalo lažje!

3. "Zajemanje"


Ta vaja cilja na nekatere druge mišice v vašem stopalu. Izvajate jo lahko z elastičnim trakom, če želite večjo zahtevnost, ali brez njega. S stopalom naredite gib, kot da bi želeli s prsti na nogah zagrabiti nek predmet ter ga potegniti k sebi. Nato zamenjate smer giba. Tudi tokrat začnite počasi in nato s pridobljenim nadzorom povečujte hitrost.


Vsako od vaj na začetku ponovite 15- do 20-krat z vsako nogo, nato lahko število ponovitev tudi povečujete. Priporočam vam, da vaje naredite vsaj 4- do 5-krat tedensko, tako boste hitro opazili rezultate. Še namig: vaje lahko izvajate v pisarni pod pisalno mizo, med kuhanjem, če imate veliko prostora v čevlju, pa tudi med čakanjem v vrsti... ;)

Komentarji

Priljubljene objave