Preskoči na glavno vsebino

Prikazano

Magna Gopal Spin Technique 1 review

Coronavirus pandemics gave us all a bit more time to try out different things that are available out there online. I personally tried a ton (!!!) of things and it might be valuable to some of you to hear my personal review if you are looking for good programes or trying to decide if you should go for something specific.
So the first thing I'm reviewing is Magna Gopal's Mpowered Spin Technique 1 (for Men and Women). You can find the course here. You can choose between "on1" and "on2" version - however I believe this will only matter at the very end. Anyway, I got the "on2" version.
Also available is the course with live coaching, which I didn't try, so I cannot comment on that.

The regular price of the course when I was buying it was 149 US dollars, but it was reduced to 50 US dollars (plus tax) to support dancers due to coronavirus. I paid for the course myself.
I decided to try out this course because as a teacher I am always looking for ways to …

Prehrana za zdravo (plesno) telo

Če je med vašimi zaobljubami za leto 2019 tudi izguba nekaj kilogramov ali bolj zdravo prehranjevanje, je spodnji zapis kot nalašč za vas. Prav tako berite naprej, če si enostavno 
želite zdravega telesa, ki vam bo dobro služilo na plesišču in zunaj njega. Tokrat se namreč posvečamo vprašanju (zdrave) hrane.


Več migaj, manj jej = hujšanje?

Če ste se kdaj lotili hujšanja, ste zagotovo naleteli na stari nasvet: "Več migaj, manj jej." Mnogi ljubitelji dobre hrane se odločijo, da bodo raje kot s prehrano fit in zdravo telo dosegli z rednim gibanjem in telovadbo. A ta enačba se le redko izide. Poglejmo, zakaj.

Energija, "pokurjena" s telovadbo, predstavlja le zelo majhen del celotne rabe energije posameznika, natančneje med 10 in 20 odstotkov. Več o tem lahko preberete tukaj

To pomeni, da hrana predstavlja 100 odstotkov našega vnosa energije, z vadbo pa lahko pokurimo le 10 do 30 odstotkov. Gre za zelo veliko razliko, ki je tudi odgovor na vprašanje, zakaj bomo brez pametnega prehranjevanja zelo, zelo težko dosegli fit telo.

Obenem je hrana tisto, kar v resnici sestavlja naše (prihodnje) telo. Naše telo namreč nenehno tvori nove celice, ki zamenjajo odmrle celice. Vsako sekundo denimo ustvari od dva do tri milijone rdečih krvničk - pa je to le ena od vrst celic v našem telesu!

Pri tem je seveda pomembno, iz česa telo gradi nove celice. Eden od "vhodnih podatkov" pri nastajanju teh osnovnih enot je hrana, zato je v skrbi za svoje telo nikakor ne gre zanemariti.


Pozabite diete

Še eno področje, na katerem imamo večinoma veliko izkušenj, so razne diete. Tridnevne, tedenske, mesečne, trimesečne ... Ideja diete je, da se določeno (omejeno) časovno obdobje držimo (bolj ali manj) strogega prehranskega režima, s katerim dosežemo želeni rezultat.

A tovrstnih diet se je težko držati, še lažje pa je, ko se iztečejo, "pasti" nazaj v stari vzorec prehranjevanja, ki nas bo pripeljal na enako ali celo višjo težo. Da sploh ne omenjam, kako razni drastični šoki nikoli niso dobri za naše telo.

Namesto diete zato razmislimo o spremembi načina prehranjevanja. Dolgoročno, brez "prepovedanih" živil. Ob tem, kaj bomo jedli, razmislimo tudi, kdo in kako bo našo hrano pripravil, kakšno kakovost osnovnih živil želimo in podobno. 


Več konkretnih nasvetov, kako spremeniti način prehranjevanja, najdete v nadaljevanju ...

Spremembe "za vedno"

Pri oblikovanju novega načina prehranjevanja si odgovorite na nekaj vprašanj:
  • ali pijete dovolj vode? Če ne, začnite postopoma povečevati količino tekočine, ki jo dnevno zaužijete. Kupite si trajno steklenico, ki jo lahko vedno nosite s sabo, ali pa nabavite eno za v službeno pisarno in eno za doma. Vodo imejte v avtomobilu, v torbici ... obstajajo celo pripomočki (kot je denimo Ulla), in aplikacije, ki vas bodo opomnili na pitje vode. Izgovorov torej praktično nimate. 😉
  • ali jeste dovolj pisane zelenjave? Poskusite z zelenjavo dopolniti čisto vsak svoj obrok. Poskusite različno zelenjavo in postopoma povečujte njeno količino, sčasoma naj zavzame okoli polovico vašega krožnika. Če ne veste, zakaj bi morali jesti zelenjavo, lahko nekaj razlogov najdete tukaj.
  • ali jeste preveč enostavnih ogljikovih hidratov? Kruh ali rogljiček za zajtrk, sendvič za kosilo in testenine za večerjo, vmes pa še kak piškot. Enostavni ogljikovi hidrati so ponavadi precej priročni, a vašemu telesu ne delajo usluge. Razmislite o možnosti zamenjave teh živil z drugimi viri energije ter kompleksnejšimi ogljikovimi hidrati, kot so rjavi riž in polnozrnate testenine.
  • kaj sploh jeste? Kak dan ali dva, morda pa celo cel teden, v katero od razpoložljivih spletnih aplikacij, kot je denimo My Fitness Pal, zapisujte vse, kar pojeste. Tako boste dobili realen vpogled v količino zaužitih kalorij in tudi razmerje, ki ga v vaši prehrani zavzemajo določena hranila (ogljikovi hidrati, proteini in maščobe). Kakšna bo vaša ciljna vrednost za posamična hranila, bo odvisno od vas in vašega izbranega načina prehranjevanja. Načeloma pa velja, da bi ogljikovi hidrati morali predstavljati od 45 do 65 odstotkov vseh zaužitih kilokalorij, proteini 10 do 35 odstotkov in maščobe 20 do 35 odstotkov. Če ugotovite, da je vaša realnost od tega zelo oddaljena, se sprememb lotite počasi in postopno.


Na poti do zdravega telesa predvsem poslušajte sebe. S preizkušanjem morate namreč ugotoviti, katera živila vam ustrezajo in katera ne - dejstvo je, da ne obstaja en pravi način prehranjevanja za vse. Če imate denimo občutek, da vam mleko povzroča prebavne težave, se mu za kak teden ali dva odrecite, ocenite posledice ter se odločite, ali želite to spremembo trajno obdržati. "Obdelajte" živila eno za drugim, saj boste le tako resnično lahko ocenili, kdo je "krivec" za napihnjenost ali katera hrana vam je pomagala dvigniti raven energije.

Potem se morate naučiti prepoznavati, kdaj ste lačni in kdaj ste pojedli dovolj. Danes smo pogosto ujeti v stresnem stanju "boja ali bega", ki telesu onemogoča normalno delovanje. Jemo, ko nam drugi odmerijo čas za to, ali pa tako dolgo ne jemo, da smo sestradani in pojemo vse, kar nam pride pod roke. Poskusite se čim bolj oddaljiti od stresnega življenja (meditacija, joga, dihalne vaje in raztezanje na delovnem mestu itd.) ter spet prisluhniti, kaj vam govori vaše telo.


Če se v svojem prehranjevanju znajdete v začaranem krogu, denimo občutkih krivde ob velikih obrokih, grizljanju čokolade, ko ste žalostni, nočnih napadih na hladilnik ali občasnih prenajedanjih, pa je verjetno krivo vaše duševno stanje. Skozi prehranjevanje se kažejo najrazličnejše duševne stiske in navade, ki jih morate nasloviti, preden lahko dosežete svoje "najboljše" telo.

Naj vam idealov ne postavljajo drugi

Zadnja stvar, ki jo želim poudariti v zvezi z zdravim (plesno) telesom, je, da je na prvem mestu ZDRAVO. Ne podlegajte nerealnim idealom, zavedajte se, da je vsako telo drugačno. Kdo si bo želel vitko telo za balet, kdo veliko zadnjico za kizombo, spet kdo široka ramena za kubansko salso. A raje kot na zunanje pritiske se osredotočite na svoje počutje. Zdravi, polni energije in dobre volje boste plesalci, ki boste uspešno plesali skozi življenje.



Komentarji

Priljubljene objave