Preskoči na glavno vsebino

Prikazano

Ali so dodatni koronski kilogrami težava?

Pa smo spet tu - v lockdownu. In nazaj so tudi vse težave, ki nas v tem obdobju spremljajo. Ta napis je nastal, ker sem v zadnjem času naletela na številne trditve, da nas dodatni kilogrami, pridobljeni v času "zaprtja" javnega življenja, ne rabijo skrbeti. In čeprav razumem sporočilo, da moramo biti v tem obdobju še posebej prijazni do sebe, se ne strinjam, da to pomeni, da se moramo zapustiti. Včasih je prijaznost do sebe prav to, da se potrudimo skrbeti za svoje telo. Vse več študij kaže, da je velik del prebivalcev po vsem svetu v času spomladanskega lockdowna pridobival težo.  Študija iz ZDA  je denimo ugotovila, da se je okoli 22 odstotkov odraslih v času covida-19 - po domače rečeno - zredilo za od 2,5 do 5 kilogramov. "Karantenskih 15" je izraz, ki se je v angleško govorečih deželah že dodobra prijel, ko je govora o karantenskem pridobivanju mase - gre sicer za 15 funtov (pound), kar je okoli 7 kilogramov. V Sloveniji so odmevne meritve  Fakultete za šport U

Kako sem oktobra zmagala - vadba za plesalce

Kot avtorica tega bloga lahko ponosno povem, da sem oktobra zmagala. Dobesedno; sodelovala sem namreč v celomesečnem bootcampu na temo telesne vadbe, specifično prilagojene plesalcem. In ker sem bila (edina) 100% konsistentna, sem dobila super nagrado. Izkušnjo bi rada delila z vami in vam obenem dala nekaj informacij o vadbi za plesalce.


Konkretno je moj bootcamp potekal prek spletnega portala Gwepa, zasnoval pa ga je Sebastian Carlos Kruse, plesalec in fitnes strokovnjak, sicer "znan" tudi kot zasebni partner slavne sensual bachatere Judith iz para Korke and Judith. Glede na to, da sodeluje z njo, nisem dolgo pomišljala in sem zagrabila priložnost za cel mesec vadbenega programa za slabih 50 evrov. Nenazadnje me vedno zanimajo novosti, možnosti za izboljšanje in tudi moj vadbeni program je doslej bolj ali manj sestavljala zgolj joga, kar pa ne pokrije vseh potreb plesalcev.

Mimogrede, Sebastian in ekipa stojijo tudi za konceptom "Be Fit and Sensual", ki vključuje festivale oz. dogodke po svetu, nedavno pa je zaživel tudi spletni portal Be Fit and Sensual. Več o tem kasneje.

Kakšne so bile obljube pred začetkom bootcampa?
1. Izboljšanje kondicije, kar pomeni, da bomo lahko več plesali na žurih, treningih...
2. Krepitev moči v telesu (močnejše noge, močnejši okvir, izboljšanje ravnotežja itd.)
3. Preprečevanje poškodb
4. Izboljšanje propriorecepcije (sposobnost organizma za zavestno in podzavestno prepoznavanje položajev delov lastnega telesa v prostoru)

 

Zakaj vadba posebej za plesalce?
Sebastian večkrat poudarja, da če boš treniral kot bodybuilder, se boš začel prej ali slej tudi premikati kot bodybuilder. Tega pa plesalci nočemo, ne? Zveni smiselno. :)

Kako je vadba potekala?
Naša vadba je temeljila na konceptu HIIT (po slovensko VIIT), kar pomeni visokointenzivno vadbo s kratkimi intervali energičnih vaj z lastno težo in kratkimi obdobji počitka. Konkretno je šlo za 20 sekund izvajanja vaj z 10 sekundami počitka. Skupno so vadbe trajale po 10 ali 20 minut od tri- do šestkrat na teden, razdeljene pa so bile na vadbe za noge, vadbe za trebušne mišice in vadbe za celo telo.

Bootcamp se je osredotočil na en mesec, oktober, vnaprej smo imeli predpisan program, katero vadbo naj bi opravil na kateri dan. Na spletni strani so bili posnete vse vadbe, nato pa smo imeli še spletno skupino, na kateri smo objavljali videe svojih vadb, se spodbujali med sabo, dobivali nasvete glede izvedbe vaj, prehrane in podobno.

 

Kakšni so končni rezultati?
Ne morem reči, da je en mesec vadb povsem preobrazil moj ples. Vsekakor pa čutim močnejši "core" (trebušne in hrbtne mišice), močnejše noge, boljšo odzivnost na plesišču, moji skoki so višji (čeprav še vedno daleč od tega, s čimer bi bila zadovoljna), imam več energije... predvsem pa čutim, kje mi kaj še "manjka" in na čemer moram delati v prihodnje.

Na drugi strani so seveda tudi manj prijetni učinki, kot so muskelfiber :D - ta me je spremljal skoraj nenehno - veliko švicanja, potreba po organizaciji dnevov (na način, da sem lahko v vsakega "stisnila" predvideno vadbo, tudi če sem potovala, bila na kongresu in tako naprej). Prav tako sem še vedno zanič pri sklecih :) - so pač moja šibkost - pa tudi pri kondiciji oz. vzdržljivosti nisem opazila večjih čudežev.

Končna razsodba
Bootcamp je potekal le en mesec, tako da seveda čudežev ne gre pričakovati. Vsekakor pa sem izredno zadovoljna, da sem se odločila zanj, saj sem se ogromno naučila - tako o sebi kot o vadbi.

Trdno sem odločena nadaljevati s telesno vadbo, saj se strinjam, da lahko pospeši plesni napredek. Sploh če ste v življenju precej zasedeni oz. imate hektično življenje - z 20 minutami nekajkrat tedensko lahko naredite res veliko! In ne, sklece, počepi, izpadni koraki in podobno se mi ne zdijo najbolj zabavna stvar na svetu. Ampak mislim, da so rezultati vredni tega, da kdaj stisnem zobe.


Torej da, priporočam! Če s plesom mislite resno, vsekakor poskrbite za moč svojega telesa. In ena od dobrih možnosti je Be Fit and Sensual.

Celoten vadbeni program vam je na voljo na tej povezavi. Če bi raje delali sami, pa vam je na spletni strani Be Fit and Sensual na voljo celotna knjižnica vaj za celotno telo povsem zastonj, torej lahko najdete navdih in si sestavite svoj program.

Kdo bo vadil z mano? :) 

P. S. Vas zanima, kakšno nagrado sem dobila? Osebni coaching session s Sebastianom. Že komaj čakam! :)

Komentarji

Priljubljene objave