Preskoči na glavno vsebino

Prikazano

Can you get your splits in 30 days?

We all have different goals in life as dancers and as people. For many dancers, especially female, and active people in general, split is one of those goals. Some people just "have it", usually because they were training for it as kids and never really "lost" it. For others, it's a milestone that is really not that practical (well, there is a potential for impressive pictures :P) but just seem to be something that many of us want.

I won't dive a lot into why we want splits. Some people go for handstands, others want cartwheels, a 100 pushups or three minute planks. I am definitely in the "splits" section. Front splits, that is.

Intro - my splits history
Getting back into my front splits was my "lockdown" challenge during coronavirus pandemics. I had time, I didn't move as much as usual, so this seemed like a good thing to keep me moving.
I was never super flexible. As a kid, I don't really remember if I could do a split or not. Anywa…

Kako v tej sezoni kar najbolj napredovati

Če plešeš že nekaj časa, se ti morda kdaj zazdi, da se tvoj ples nikamor več "ne premakne". Spodaj je nanizanih nekaj nasvetov (pravzaprav jih je pravljičnih sedem), ki ti bodo pomagali iz plesne sezone, ki se pravkar začenja, potegniti kar največ.

1. Zastavi si cilje




Če ne veš, kam želiš, boš le težko našel pot do tja. Cilji so osnova. Predlagam, da si jih zastaviš na treh ravneh: letni (dolgoročni), mesečni ali trimesečni (srednjeročni) ter namen oz. cilj za vsako uro tečaja posebej (kratkoročni).

Dolgoročni cilj bi bil na primer izboljšati stabilnost, mesečni bi bil delati na močnih stopalih, za posamični tečaj pa bi se lahko odločil, da boš še posebej pozoren na to, da težo res ohranjaš na blazinicah stopal.

2. Redno obiskuj tečaj (in dodaj še kakšnega)
Realno gledano, če plešeš enkrat tedensko, velikega napredka ne gre pričakovati. Če pa še takrat tečaje izpuščaš, ker je denimo zunaj slabo vreme, pa sploh ne bo nič iz tega.

Poskusi plesati vsaj dvakrat ali trikrat tedensko. Vsak teden. Tudi februarja, ko bo zunaj tema in bo snežilo.

3. Vzemi individualno uro
Naj ti tvoj učitelj pove, kako lahko še izboljšaš svoj ples. Včasih malenkosti, ki so specifične prav zate, naredijo ogromno razliko.

4. Treniraj tudi doma



Vaje za močna stopala, styling rok, obrati, vse to so stvari, za katere ne potrebuješ veliko prostora ali ogledala. Če boš svojemu plesu vsak dan namenil zgolj 10 do 15 minut, bo razlika že ogromna.

5. Razširi svoj plesni repertoar
Vsak ples ti bo odprl kako novo obzorje. Če imaš možnost, poskusi kaj novega - jazz balet, afriške plese, hip hop, irske plese... kar koli. Postavi svojemu telesu nove izzive.

6. Redno hodi na žure
Če plešeš ples v paru, kot so salsa, swing ali družabni plesi, je redno obnavljanje znanja "v praksi" nujno in neprecenljivo za tvoj napredek. Torej - pleši. Čim več, tem bolje.

7. Razmisli o pridružitvi show skupini
 Če si do zdaj obiskoval le "običajne" tečaje in bi rad korak naprej, razmisli o priključitvi kateri od show skupin ali vsaj tečaju, ki ti ponuja možnost nastopa. Verjemi, nič ne deluje tako spodbudno na tvojo motivacijo za treniranje kot dejstvo, da boš kmalu stopil na oder. 

Sem še kaj pozabila? Imaš še kak nasvet, kaj takega, kar je delovalo zate? Zapiši v komentar!

Komentarji

Priljubljene objave