Preskoči na glavno vsebino

Prikazano

Ali so dodatni koronski kilogrami težava?

Pa smo spet tu - v lockdownu. In nazaj so tudi vse težave, ki nas v tem obdobju spremljajo. Ta napis je nastal, ker sem v zadnjem času naletela na številne trditve, da nas dodatni kilogrami, pridobljeni v času "zaprtja" javnega življenja, ne rabijo skrbeti. In čeprav razumem sporočilo, da moramo biti v tem obdobju še posebej prijazni do sebe, se ne strinjam, da to pomeni, da se moramo zapustiti. Včasih je prijaznost do sebe prav to, da se potrudimo skrbeti za svoje telo. Vse več študij kaže, da je velik del prebivalcev po vsem svetu v času spomladanskega lockdowna pridobival težo.  Študija iz ZDA  je denimo ugotovila, da se je okoli 22 odstotkov odraslih v času covida-19 - po domače rečeno - zredilo za od 2,5 do 5 kilogramov. "Karantenskih 15" je izraz, ki se je v angleško govorečih deželah že dodobra prijel, ko je govora o karantenskem pridobivanju mase - gre sicer za 15 funtov (pound), kar je okoli 7 kilogramov. V Sloveniji so odmevne meritve  Fakultete za šport U

Kako v tej sezoni kar najbolj napredovati

Če plešeš že nekaj časa, se ti morda kdaj zazdi, da se tvoj ples nikamor več "ne premakne". Spodaj je nanizanih nekaj nasvetov (pravzaprav jih je pravljičnih sedem), ki ti bodo pomagali iz plesne sezone, ki se pravkar začenja, potegniti kar največ.

1. Zastavi si cilje




Če ne veš, kam želiš, boš le težko našel pot do tja. Cilji so osnova. Predlagam, da si jih zastaviš na treh ravneh: letni (dolgoročni), mesečni ali trimesečni (srednjeročni) ter namen oz. cilj za vsako uro tečaja posebej (kratkoročni).

Dolgoročni cilj bi bil na primer izboljšati stabilnost, mesečni bi bil delati na močnih stopalih, za posamični tečaj pa bi se lahko odločil, da boš še posebej pozoren na to, da težo res ohranjaš na blazinicah stopal.

2. Redno obiskuj tečaj (in dodaj še kakšnega)
Realno gledano, če plešeš enkrat tedensko, velikega napredka ne gre pričakovati. Če pa še takrat tečaje izpuščaš, ker je denimo zunaj slabo vreme, pa sploh ne bo nič iz tega.

Poskusi plesati vsaj dvakrat ali trikrat tedensko. Vsak teden. Tudi februarja, ko bo zunaj tema in bo snežilo.

3. Vzemi individualno uro
Naj ti tvoj učitelj pove, kako lahko še izboljšaš svoj ples. Včasih malenkosti, ki so specifične prav zate, naredijo ogromno razliko.

4. Treniraj tudi doma



Vaje za močna stopala, styling rok, obrati, vse to so stvari, za katere ne potrebuješ veliko prostora ali ogledala. Če boš svojemu plesu vsak dan namenil zgolj 10 do 15 minut, bo razlika že ogromna.

5. Razširi svoj plesni repertoar
Vsak ples ti bo odprl kako novo obzorje. Če imaš možnost, poskusi kaj novega - jazz balet, afriške plese, hip hop, irske plese... kar koli. Postavi svojemu telesu nove izzive.

6. Redno hodi na žure
Če plešeš ples v paru, kot so salsa, swing ali družabni plesi, je redno obnavljanje znanja "v praksi" nujno in neprecenljivo za tvoj napredek. Torej - pleši. Čim več, tem bolje.

7. Razmisli o pridružitvi show skupini
 Če si do zdaj obiskoval le "običajne" tečaje in bi rad korak naprej, razmisli o priključitvi kateri od show skupin ali vsaj tečaju, ki ti ponuja možnost nastopa. Verjemi, nič ne deluje tako spodbudno na tvojo motivacijo za treniranje kot dejstvo, da boš kmalu stopil na oder. 

Sem še kaj pozabila? Imaš še kak nasvet, kaj takega, kar je delovalo zate? Zapiši v komentar!

Komentarji

Priljubljene objave